Távdobó orsó DAM Surthammer 360 FD
Kód: 548548Termék ajánló:
hírlevelet, DM levelet nem készít és nem fogad.
-
FORD FOCUS KOMBI 1.5 TDCI TECHÁr: 4.897.000 Ft -
FORD FOCUS 1.5 TDCI TREND MAÁr: 3.447.000 Ft -
HONDA JAZZ 1.5 i-MMD HYBRID E-CÁr: 8.347.000 Ft -
FIAT DUCATOÁr: 4.780.000 Ft -
TOYOTA VERSO 1.6 ACTIVE TREND TSÁr: 5.747.000 Ft -
FORD TRANSIT COURIER 1.5TDCi TÁr: 3.416.400 Ft -
VOLKSWAGEN ID.3 PRO PERFORMANCE PLUSÁr: 9.997.000 Ft -
RENAULT MEGANE 1.5 dCi GRANDTOURÁr: 3.847.000 Ft -
NISSAN MICRA 1.5 dCi N-CONNECTAÁr: 4.347.000 Ft -
HYUNDAI I20 1.25 HP LIFE PLUS MÁr: 4.247.000 Ft -
SKODA SUPERB 2.0TDI L&K DSGÁr: 7.997.000 Ft -
TOYOTA YARIS 1.3 LINEA SOL MAGÁr: 877.000 Ft
Pontyozó orsó , 2+1 csapágy, fém dob. Mint neve is mutatja, a távdobó orsók közé tartozik. Az orsó kifejezetten nagy teherbírásra lett tervezve. Ezt biztosítják az erős belső alkatrészek, a worm-shaft , azaz csigatengelyes dobemelő rendszer , a vastag acél főtengelynek , az erős ütésálló ABS-Grafit orsótest és a fém hajtókar. Mindezek mellett kiemelkedő a zsinór-visszacsévélési sebessége is a maga 109.3cm/ hajtókarfordulatával. Az orsóhoz 1 db kétszeresen bevonatolt fémdob és 1 db grafit pótdob is rendelkezésre áll. Az orsó főtengelye 2 helyen lett csapágyazva, melyek rozsdamentesek és teljesen zártak, por-védettek. A nagyméretű rotor imbolygását a rotorban megtalálható Anti-Vibro-Rendszer semlegesíti. Az orsó azonnali visszaforgás gátlója garantálja az azonnali fékreakciót, míg a fék erőssége mikró állítható így könnyen és finoman adagolható. A lamellák nagyméretűek és multi (azaz soktárcsás) kivitelűek. A zsinór könnyű futását a bevonatolt dob mellett a nagyméretű szintén kétszeresen bevont zsinórvezető görgő garantálja.
Pontyozó orsó , 2+1 csapágy, fém dob. Mint neve is mutatja, a távdobó orsók közé tartozik. Az orsó kifejezetten nagy teherbírásra lett tervezve. Ezt biztosítják az erős belső alkatrészek, a worm-shaft , azaz csigatengelyes dobemelő rendszer , a vastag acél főtengelynek , az erős ütésálló ABS-Grafit orsótest és a fém hajtókar. Mindezek mellett kiemelkedő a zsinór-visszacsévélési sebessége is a maga 109.3cm/ hajtókarfordulatával. Az orsóhoz 1 db kétszeresen bevonatolt fémdob és 1 db grafit pótdob is rendelkezésre áll. Az orsó főtengelye 2 helyen lett csapágyazva, melyek rozsdamentesek és teljesen zártak, por-védettek. A nagyméretű rotor imbolygását a rotorban megtalálható Anti-Vibro-Rendszer semlegesíti. Az orsó azonnali visszaforgás gátlója garantálja az azonnali fékreakciót, míg a fék erőssége mikró állítható így könnyen és finoman adagolható. A lamellák nagyméretűek és multi (azaz soktárcsás) kivitelűek. A zsinór könnyű futását a bevonatolt dob mellett a nagyméretű szintén kétszeresen bevont zsinórvezető görgő garantálja.